вторник, 4 септември 2018 г.

Пророческо Слово за България

Сине мой, чуй думите  ми  и ги запиши , защото Словото, което ще ти кажа времето му е близо до негово изпълнение.
Ето идат дни, когато ще оттегля Словото си и благодатта  от онези които те потъпкаха и те лишиха от благовестието и те спреха да ореш и да пасеш стадото ми. Ето края им е близо.
Ето Словото ми което е към България и към църквите.
Така казва ; Бог на Силите. Името ми е силно и могъщо. Името ми е пречудно , Аз съм Господ на Силите Еова , който стой в облаците и всичко живо на земята и на небето ми се подчинява.
Това е моето Слово към вас човешки чада; Покайте се и се обърнете и чуйте гласът ми. Пасете стадото ми, грижете се за него , защото ето ида и от всеки ще потърся отчет за това , което не е довършил.
Които е на нивата нека оре, който пасе и се грижи за стадото ми нека да се грижи като такъв , който ще потърся отчет  от Него.
Ето поради греховете ви и алчността  отнехте правото на Сина ми Исус Христос да царува и вие станахте крайъгален камък и глава на църквата ми.
О , роде грешни и прелюбодейни кой ви даде правото да изместите Сина  ми , кой ви даде правото да говорите от мое име и да кажете , че аз ви поставих глава  на моят дом?
За това ви казвам о роде непокорен, покай се и върнете народа ми от четрите крайща на земята. Защото отнехте правосъдие и правдата , отнехте истинато от мен и превърнахте всичко в лъжа.
За това така казва онзи който иде , първият и последният , създателят на цялото творение Исус Христос; Ето аз ида и у мен е наградата на всеки за да я дам. Понеже не пасехте стадото ми то аз ще взема дяла  от живота ви. И вие които мислите , че сте спасени ще погинете от разни болести , мор и няма да влезете в моята почивка и радост.
Понеже пръснахте стадото ми , то и аз ще ви разпръсна и няма да замълча и ще ви изобличавам.
Народе мой, чада на светлината, чада на Всевишният чуйте  ме що казвам; Грижете се за мойте пратеници , помогнете им да се върнат да дойдат да ви пасат , за да дойдат освежителни времена върху вас.
Всеки който се погрижи и върне моя служител да пасе стадото ми , то аз Господ на силите ще му определя дял в моето царство.
Тогава ще ви изцеля и благословя, ще върна радостта  на спасението ви и аз ще царувам с вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар