понеделник, 25 май 2020 г.

Пророческо слово към народа ми


Чуйте днес, какво ще беседвам, чуйте думите ми и ги слушайте, защото имам много неща да ви кажа, които са скрити от света и те не могат да го разберат.
Така ти казва Господ на силите , всемогъщият и всеславен Господ; Кажи на народа ми , да се покае и да се обърне към мен.
Да ме следва и да върви по моя път и да не се отклонява ни на ляво ни на дясно.
Тази пандемия, която се очакване е болест , а отчаяние, страх от очакването на това , което ще се случи със света. Мнозина християни ще попаднат под пандемията на страха и няма да виждат изход. Но чуйте , какво казва Господ на силите, всемогъщият Израилев Бог; Ето този страх ще нападне мнозина, но вие не трябва да се страхувате, защото , този страх трябва да нападне света, който не е с мен. А вие застанете на молитва, махнете блудствата, изхвърлете ашерите и върнете се всеки от своя път и аз ще ви дам нова надежда да ме следвате.
Страха и отчаянието за работа, за хляб ще достигне до края на света. Но тези , които са с мен, няма да ги оставя да бъдат нападнати от този страх. Защото самият страх в себе си има отчаяние и наказание.
Така казва Господ на силите към пасторите ; Върнете се при мен и аз ще се върна при вас. Покайте се и се обърнете към мен и аз ще се обърна към вас. Покайте се и помагайте на тези, които сте унищожавали до днес, защото ако мислите, че виковете няма да ги чуя много се лъжете, защото аз Господ Бог чувам всеки вопъл и стен.
Върнете ограбеното на децата ми, защото няма да счета никой безгрешен пред мен.
За това ви казвам; Ето чакам ви да дойдете и да се покаете и да се обърнете към мен. Който се покае и се върне от своя път ще благоволя в него и няма да го оставя да бъде нападнат от страха, който очаква това , което се случва в света.
Пейте нова песен за мен, излезте да благовествате за мен, помагайте на отпадналите във вяра и следвайте пътищата ми и недей да се върнеш ти от пътят ми служителю на Бога. Защото ето ще дойде време и сега е , когато всеки ще иска милост и прошка от мен и който не поиска страхът ще го нападне.



Няма коментари:

Публикуване на коментар