петък, 20 ноември 2020 г.

Пророческо слово за страните на ЕС

Чуй думите ми и ги запиши, защото така ти казва Господ на Силите.
Ето във време и половина , тези управители на държавите които се обединиха и опълчиха против мен ще ги премахна и  те няма да управляват повече.
Така ти казва Господ на Силите страните на Европейския съюз ще се разпадне ще има голяма бъркотия, защото те ще продължават да притискат народа ми и то ще пъшка и стене.
Ето виковете им стигнаха до мен и аз ще отговоря на народа ми. Но ето трябва да измине един период от тринадесет години.
Пазете Словото ми в сърцата си и чуйте внимателно това, което ще кажа, защото то ще иде и няма да се върне напразно до мен.
Тези, които са тъпчели моите избрани ето те ще бъдат измъчени и наказани.
Тези които изхвърлиха моите избрани кръвта на праведниците вика към мен и тези ще бъдат наказани.
Чуйте словото ми и имайте страх от мен всесилния и всемогъщия, защото времето в което живеем е време в което сърцата ви да се подготвят за моето скорошно идване и да взема своите си избрани.
Пейте хвалените, отдайте слава на името ми, за да покажа милост над вас.
Ето ида скоро и у мен е наградата на всеки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар