четвъртък, 11 март 2021 г.

Пророчество

Пророчество от Господа

Ето така казва Господ на Силите всемогъщия и всеславен Господ,  създателят на небето и земята.
Оставих ви да поразите земята,  но вие сте се позабравили,  че над вас има Бог, който жали чадата си.
За туй чуйте думите ми и имайте страх, защото ще дойда и в една нощ ще оправя всички мъчители.
Чуйте думите ми и Словото ми.
След третата вълна ето ще поразя онези, които поразиха чадата ми, ще поразя онези, които наказаха и гониха чадата ми до крайщата на земята.
Ще ги направя на посмешище на народите и ще ги изоблича .
Ще ги превърна живота им в нищета .
Ето едвам, да накажа палачите, гонителите и онези, които не са мислели, че идвам и с железна тояга и с тежка ръка ще нанеса удар на тях и чадата им.
Няма да има, кой да ги спасява и да ги изтръгне от ръката ми.
Ето както казах за непослушните , третата вълна ще бъде поразителна , но сега идва време на бунтове , стачки и народ против народ  и разни правителства ще бъдат разклатени от мен.
А за църквата, така казва Господ; Защо включихте завет със сатана, та затворихте ми домът? Не съм ли аз избавям  и поразявам ? Не съм ли онзи, който избавя и изцелява?
Върнете  народа ми и вдигнете глас на намаление и прослава и аз ще ви избавям.
Но който застане срещу изборните ми то аз Господ на Силите ще застана , като яка кула за пострадалия и ше го избавям а гонителите ще оправя, както при Амалика. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар