неделя, 22 април 2018 г.

Библейско обещание 23.04.2018

Псалом 50:15 И призови Ме в ден на скръб, Аз ще те избавя, и ти ще Ме прославиш.

-Сигурно  днес имаш проблеми и грижи , които са не разрешими ? Имаш нужда от помощ и имаш нужда от подкрепа. Едно хубаво обещание което Бог ти дава тази сутрин;  Призови ме в ден на напаст в ден на скръб и аз ще те избавя.  Чудесно обещание от Бога. Знам всички които сте в Германия и тук в Холандия сме в особени нужди. Имаме нужда от помощта и подкрепата на  Бог.
Той ще ти помогне, но Бог иска да го прославиш предварително а когато получиш отговора на молитвата да издигнеш глас и поклонение пред Бога да му благодариш  и да го прославиш.

Това чудно слово е за всички нас. Бог ни обича и Той има грижа за твоите проблеми днес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар