вторник, 11 февруари 2020 г.

Видение в 3:00 часа сутринта

Сутринта се събудух, във видение гледам ангел с две крила  , който беше разперил крила и се доближи до мен и стоеше зад мен и ръцете му върху мен. Чух от небето глас , който ми каза; Този ангел е изпратен, който ще те пази.

Ангела беше висок и строен, като изполин. Беше много висок облечен в бяла дреха с криле които бяха твърде големи, разперени над главата на ангела и над моята , а ръцето му стояха нада главата ни опънатаи.

Гласа продължи да ми говори и ми каза; Няма да се боиш, Той ще те пази и закрила. Аз съм с теб и имам много работа, която трябва да свършиш за мен.

Усещах необикновена сила, и присъствие , което ме насърчаваше и укрепваше и усещах, че се зареждам от това присъствие.

Това ми се случи днес на 11.02.2020 година в 3:00 часа в село Граняно, Райнон Кастелламмаре , Наполи, Област Кампания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар