неделя, 19 януари 2020 г.

Гледах нов сън

Гледах нов сън
Намирам се на остров  Прочида. Къщата е на баща ми. В големия ниш, холна стая провеждам обучение  на студенти.
Прилепих масата към стената а около нея пълно с мои ученици, които обучавах в Божието слово.
По едно време нивото на морето се покачи и влезе и  чак вътре в къщата и щрапахме във водата.
Въпреки водата учениците не мърдаха от масата и се учеха най прилежно и старателно.
Излезнах на двора  да видя какво става. Нивото около къщата се повишавяше леко но не идваше към къщата.
Внезапно стана трус и водата на далечно растояние се повиши, защото това беше Цунами.
До нас не се приближаваше тази вълна въпреки височината и.
Водата от морето , като че ли задържаше тази вода , която беше зад нея която се повдигна.
До мен стоеше човек , който не го виждих, но го усещах до себе си.
Тогава го попитах; Каква е тази вода, която се повдигна толкова всисоко. А той ми отговори; Тази е водата която идва е от Америка ,  но теб и тези които са с теб няма да засегне.
А в къщата в двора бях насъбрал много плодове и ябълки . Направих нещо като заграден хамбар.  И височината и ширината на този хамбар бяха голем.
Къщата на баща ми беше боядисина от вътре и от вън и даже  и двора с оградата всичко в бяло.
Въпреки водата която се надигаше от вън учениците старателно се учеха и ми се подчиняваха най приллежно с голямо уважение към мен.
И гласа ми каза; Тези води няма да те притопят, бъди спокоен в това. Но ти продължавий да ги обучаваш.
Когато чух това се събудих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар