неделя, 26 февруари 2023 г.

СЪНОВИДЕНИЕ

 Гледах СЪННОВИДЕНИЕ. 

Намирам се във небето. И пред мен стоеше  един ангел, облечен в бели дрехи от двете страни с шарени златни нишки се отделя бродерия, като , че ли приличаха на дълги пагони, които продължаваше до средата на стомаха. 

Над главата му стоеше златна корона, която излъчваше силна светлина. Косата му златна. А лицето му бяло, красиво, което се и самите хора не съм виждал да има. Изящно красив наглед с миловидно и строго  лице. Висок и строен.

В ръката си държеше огнен меч, който бе много дълъг.

Като че ли стъпил в облаците и говореше нещо с други. Единият бе като  , че ли обладан и обхванат от облака и се виждаше в бял облак и още един се раговаряха по между си човек.

След като свърши раговора си с тях дойде до мен и ми каза: ИЗПРАТЕН СЪМ ДА ТЕ ПАЗЯ! В ръката си още държеше огненият меч с насочени на долу ръце -  разперени. 

И аз се събудих.

Разтреперен от съня си , Зинка ме попита какво сънувах и аз и разказах всичко това.

17:15 ч.

26.02.2023 година

1 коментар: