неделя, 26 февруари 2023 г.

НОВО СЪНОВИДЕНИЕ

Тази вечер гледах ново съновидение

Отново се намирам в небето и пред  мен се появиха, отново същият ангел, човека и образа на Бог обхванат от облака и ние сме стъпили в облака. А образа му беше обхванат на Бога от всичкото около нас. 
Ангела отново беше облечен със същите дрехи.
Бели дрехи със златните нишки и бродерия на пагони, които се обхващаше от горната част до стомаха. В ръката си държеше огнен меч, който държеше нагоре и високо държеше огненият меч над главата си.
Пред него стоеше ангели облечени в бели дрехи и всичките говореха на друг език не човешки.
Той говори на тях и се съветваше с образа , който бе обхванат от облака от горе до долу където стояха.
И като говореше на техният език всички викаха дигаха огнените ножове над главите си нависоко и славеха Бога. Силните викове ги разбирах, защото духът в мене превеждаше и като , че ли го разбирах: Слава, Слава на Бога, Алилуя, Алилуя на Бога във висините.
Доста време викаха и от виковете всичко се изпълни в мир и спокойствие и усещаше се благодат , радост и щастие.
След като този Ангел , който говори с мен се върна той ми каза.
Избрахме те за военачалник на войностовото и ти ще ги водиш, но аз ще бъда преди теб и ще те ръководя и наредя, какво ще правиш.
Аз отговорих на ангела: Не съм достоен да поемам това войнство, нито знам какво да правя? Не мога да бъда аз защото съм грешен. 
Тогава ангела ми каза; Всички ние те избрахме ти ще водиш тях а аз теб. Така ще знаеш, какво да правиш и как да постъпваш.
Тогава ангелите дигнаха огнените мечове над главите си и извикаха на техният си език, който го разбирах; Алилуя, Алилуя, Слава на Бога във висините! 
Размахваха огнените мечове и викаха и всичко се изпълни с Божията Слава.
Тогава този ангел, който ще ме води и ръководи ми каза; Ето ние ти даваме сила и власт, мощ която земните хора нямат освен онези, които Отец " АВВА" е благоволил  да даде.
Ангелите всички викаха ; АВВА ОТЧЕ  - благославяй и дай сили - викаха  на ангелският език . 
Ето ние ти даваме сила, когото благословиш ще бъде благословен и от когото отнемаш благословението  ще бъде отнето. От когото се въздържаш да благословиш ще бъде въздържано .
И след настояването на Ангелите - Паднах на лицето си и казах ; Да бъде благословен Бог, който взе решение да ме удостой с милост. Ще служи на вас така, както Отец каже и ти ще водиш, за да ръководим Божието войноство.
Когато казах това. Ето тръби от небето затърбиха. И виковете на ангелите не спираха.
Когато се опитах за ги преброя не можах защото бяха твърде много.
Тогава всички ангели и човека , който стоеше от далеч се молеха и молитвата на всички беше с гръм, светкавици и тръбите свиреха и образа който ни обръщаше а ние бяхме като една малка частица за него се зарадва и усещахме силата , която ни даваше и зареждаше.
Когато всички усетихме радостта на Бога ангелите запяха песен  на техният език.
И от целият облак, в който се намирахме се изпълни с радост.
И така се събудих.
02:00 часа
27.02.2023 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар