петък, 3 февруари 2017 г.

Освен мене няма спасител


Исая 43:11. Аз, Аз съм Господ; И освен Мене няма спасител.
Имаме прекрасно обещание днес от Божието Слово, което е свързано с личността на Бога. Много пъти търсим Бога на различни места, търси ме го на  различни и все не може да се намери. Кои са причините за това?
Причините идват от тази гледна точка, че се търси Бог на неправилното място. В този стих виждаме , какво ни говори Бога; Аз, Аз съм Господ…..!!! Той е Господ! На къде сте се забързали? Къде сте тръгнали да търсите други Богове , за да разрешите вашият проблем? Освен при Бога, няма друго място, къде можем да го намерим, освен в Божието Слово, в събранието на светиите, и в небето. Освен това ни, казва Божието Слово, че Той ще живее и пребъдне в нашите сърца до века, чрез Святия Дух.
Исус Христос каза; Матей 18:20. Защото, гдето двама или трима са събрани в Мое име, там съм и Аз посред тях. Това е едно добро обещание за нас християните, че той няма да ни остави да бъдем сами. Защото на друго място ни се казва, че Той ще бъде с нас до края на века.
Такива прекрасни обещания имаме от нашия Господ, че едва ли някой може да ги ти обещае такова нещо и да го изпълни.
И освен това Той дава още едно прекрасно слово, като казва; И освен Мене няма спасител. Това е потвърждение и доказателство за нас, че никой в този свят не мисли за нас, никой не иска да знае за нас, но Исус Христос не ни остави, но ни благославя и ни дава това успокоително слово, че Той не само  че е Господ, но и наш спасител, наш избавител, наш Господ, Бог на вечността.
Вярваме ли ние в това чудно слово?
Скъпи братя и сестри в Господа, не забравяйте, че Бог е онзи, който ще ви благослови, и ще ви укрепи в всичко, както и в житейският път.

Бъдете благословени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар