неделя, 5 януари 2020 г.

Съновидение


Гледах сън в който бях много уплашен и след като го гледах вече и не мигнах цяла нощ.
В съня си гледам една моя сестра, която е касиер на църквата плати на един човек без мое съгласие да дойде и да изпълни някакви нейни желания.
Имахме богослужение и след , което всички си разотидоха. Настана вечер, църквата ни се намираше на една права улица с подредени сгради.
Но от отсрещната страна на улицата ни , която беше много широка и много права  пред къщите  на самият тротоар се отзова цяло гробище. Гробниците приличаха на еврейските, които се погребват с превалена плоча.
Излезнах на вън и ето един човек идваше пеша наближи ни близо с тази сестра, която му плати и човека въобще не си отвори устата да ни заговори и започна да изкарва умрелите от сандъка. Те починаха, бяха мъртви и като че ли от дълго време.
Този човек слизаше в гроба , повдигаше ковчега на една страна и отваряше капаците на ковчега. След което той започна да се моли върху стомаха на починалия , натискаше леко стомаха , изкарваше единствено черният дроб и го изяждаше.
Тази сестра, която му е платила да върши тези неща, занесе му руло хартия и да си обърше устата. И така правеше със всички починали в гроба.
Попитах го защо го прави, но не ми отговори. Тези тела не бяха разложени въпреки дългият период от време.
Тогава отидох да го питам защо го прави това нещо, защото започна да смърди всичко наоколо. Но не ми даде отговор. Накрая само ми отговори, платено ми е да го направя. И отново продължаваше по цялата улица да го прави.
Попитах сестрата, която беше и касиер в църквата защо направи това , но не получих отговор, само ми каза, че така трябва.
Това което разбрах, че беше платено с църковните пари, за да извърши тези неща без мое знание или знанието на всички.
Този сън така ме уплаши, че се събудих и не съм спал цяла вечер до сутринта.
Освен това не знам и какво му е тълкуванието и не го разбирам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар