четвъртък, 16 януари 2020 г.

Пророческо слово

Сине мой Чуй думите на моето слово; Ето аз съм с теб И ще изпълня всяко мое слово което се изговаря и няма да се обърна назад.
Ти трябва да продължиш моето дело в Италия.
Няма да спираш словото защото Ето така ти казвам;  има много хора които трябва да повярват и да се обърнат към мен затуй това искам от теб Да благовестваш, независимо трудностите които застават пред теб.
В този град има много хора които трябва да повярват и да чуят Божието слово да се обърнат от тъмнината към светлината.
Изобличава и с време и без време без Да обръщаш внимание на тяхното нападение което е насочено срещу мен.
Ето ида скоро и у мен е наградата на всеки и ще заплатя на всеки който е сторил добро или лошо без лицеприятие.
Също заповядах на отделни хора да ти помогнат и те ще ти бъдат в полза много братя и сестри ще се прилепят за делото което съм ти заповядал ,  затуй не спирай словото което ще туря в устата ти.
Говори И не спирай защото аз съм с теб, където и да идеш , и каквото и да правиш.
Да не се  боиш от тяхното заплашване защото аз съм с теб и има много хора , които трябва да повярват затова не спирай словото ми, но ако те застават срещу теб тогава те са застанали срещу мен.
Ако ми разпалят гнева тогава ги остави в моята ръка аз ще поема делото което започнах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар