четвъртък, 2 април 2020 г.

Пророческо слово

Сине мой, днес ти говоря това слово , за да ти отворя очите и да познаеш духовете, които са се показвали, че вършат знамения в моето име.
Сине мой, къде са изцелителите в мое име? Къде са онези които вършеха чудеса и знамения м мое име? Къде са онези, които , чрез чудеса и знамения ви заблуждаваха и с престорени думи очистваха хора и души от нечисти духове, които вършеха знамения , изцеляваха и възкресяваха от мъртвите?
Няма ги нали?
Възкресяваха от мъртви а  един вирус не могат запретят и да спрат да зарази света? 
Ето за това трябваше всички да видят, че те не са говорили от мен? Защото сега са безсилни да се борят понеже не са говорили от мое име, нито съм им помагал, но са вършили дела от сатана и твърдеха ,  че аз им говорех.
Земята е пълна с лъжеучения ,  църквите са се забрудили, като тръгнаха по чудеса и знамения а моя глас не чуха и не са ме търсели с цялото си сърце.
Ето иде тежко време . За това пригответе се и бдете и не се оставяйте да ви заблудат с присторени думи.
Понеже пламна гнева ми и за това отхвърлих всички, за да види църквата истината , че  че са вършили нищо от мое име, но са ви заблуждавали с цел пари и облаги за тях. За да им робувате.
Ето призива ми към църквата,  станете и бдете иде тежко време , молете се защото това време , което иде ще унищожи 1/3 част от земните жители с глад, мор, болести, смърт и ада ще върви подир онези които погиват.
Стани църкво и моли се. Застави на колене и изпроси от мен помощ и милост.
Застани на колене и покай се и аз да покажа милост над вас.
Пазите се, защото идва времето в което всеки който ви убие ще мисли, че върши жертва пред Бога.
Застани на молитва и кокай се църкво моя и извикайте към мен.
О служители мой къде отидохте?
Защо ме изоставихте и не вървите в моя път?
Защо убихте праведния?
Защо опетнявате праведните?
Защо свалихте избраните ми?
Защо махнахте пастиря ми и поставихте жени да свещенодействуват?
О запалихте гневът ми ! Запалихте яроста ми, защото тълкувате на сляпо словото ми и с словото изговорено се подигравате и поругавате.
Докато църквата не се покае ,  така казва Господ на силите няма да вдигна и яросният си гняв.
Премахнете магьосниците от моя дом.
Свалете ашерите в църквата ми. 
Дойдете и покайте се и аз да видя и чуя вашите молитви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар