четвъртък, 23 април 2020 г.

Съновидение

Сега е 2:00 часа. Гледах сън.
Намирам се на една висока планина и се моля.
Чувам глас от небето, който ми казва;
1.Моли се непрестанно.
3.Чети Божието Слово и проповядвай и не спирай.
3.Говори малко с хората а повече слушай.
4.Поискай си прошка от всички и оправи взаймоотношенията си със всички. 
5.Говори със всички и поздрави ги.
6.Ако има огорчени души от теб поговори с тях.
7.Неприятел само сатана.
8.Моли се за враговете си и поздравявай ги. Дръж се с враговете си така, както , че ли не виждаш враг и заплаха в тях.
9.Премахни всяка преграда и дай нов шанс на живота ти всеки ден. 
10.Изпращай молитвите си , както на открито, така и отделно на всеки един, с които се познаваш. 
- Тогава ще чуя молитвите ти, ще турям в устата ти словото ми. И който те спре ще го изоблича и нанеса удар над тях. Аз съм Господ ,  който чака правдата от теб.
И ето в сънят ми пред мен застана бял облак пламенен целият гори. Кагато подигнах очи ето видях разпънатият Исус ,  който ми казва ; Прости ,  както аз сега ти прощавам.
Пред мен се появи ето чаша с вино и хляб и ми вика Исус от кръста яж и пии за мое възпоменание.
След като ядох и пих всичко се отегли на небето и паднах на лицето си и дигнах глас на молитва , земята се разтресе под нозете ми. Небето издаде гръмотевици и виках със силен глас колкото гласът ме държи.
И отново чух гласът от небето гласът; Прости както аз ти простих!
Тогава се събудих. И се помолих за всички които ме наскърбиха или аз наскърбих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар