понеделник, 27 април 2020 г.

Пророческо Слово към България и света

Ето останаха още 14 години в които България и света ще бъде под тежка криза. Така както ти казах в началото. Световната криза и кризата в България ще се увеличи, а управителите  в България ще станат и бъдат все по нагли към народа си.
Кризата в България ще расте, народа ще продължи да напуска страната и много Българи ще напуснат страната и ще се заселят трайно по другите страни, които никога повече няма да се завърната.
Църквите ще намалеят поради доносниците и непрекъснатата  миграция. И в края на тези 14 години, много българи ще се завърната в страната за кратко време, но няма да останат, тъй като живота в страната те първата ще започне , но понеже те са научени и живеещи  в свобода тоталитаризъм няма да им допадне. 
Света ще поеме по нови стъпки и няма да допуснат до сегашните грешки и проблеми.
 А ти чуй думите и словото ми към Теб. Не преставай да говориш на хората, ще говориш и няма да млъкнеш, защото ето ще те укрепя и ще идеш да разнесеш словото ми където те пратя.
Не говори словото ми на хора, които не искат да чуят думите ми. Отстранявай  се от хора и човеци с развратни устни. Бъди силен и смел да прогласяваш словото на истината. Пази се и не допускай много хора до теб, които да ти говорят неща, които няма нищо общо със словото ми и с делото ми.
Отстранявай се от хора, които не искат да се променят и проповядвай там където словото ми е прието. Защото тези , които са отхвърлени от благодатта на тях словото е безумие и празни думи. На такива не им говори и не давай възможност да те поучават.
Така ти казва Господ на Силите; Не общувай с хора, които не искат да се променят към по добро, чиито сърце е само пари, удоволствие, пожелаване на плътта.
Бягай от онези, които не искат да чуят словото ми. Не искам словото ми да се хвърли на свинете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар