вторник, 7 април 2020 г.

Съновидение

Гледам сън, ето пред мен стар възрастен белобрад старец , който ми казва;
- Искам да се отделиш, за известно време докато аз не ти кажа, да не говориш с никой за каквото и да е било! Искам да ти разкрия, тайни, които ще станат в близко бъдеще.
- Отдели се за за молитва и ще записваш всяко нещо, което аз ще ти кажа!
- Тогава този възрастен стар човек ме повика ми ме заведе на един водопад. Хвана ме за ръка и ме постави по водопада и ми каза;
- Днес ти си омит от всеки грях и те очиствам от всяко едно беззаконие , отделям те да ми служиш и да кажеш волята ми на народа ми, подир какво ще стане.
- Отделям те, защото искам да разкия волята си с теб.
- Тогава го попитах, кой си искам да знам?
- И стария човек ми каза; Аз съм !
- Пак го попитах, не разбрах името ти?
- А той ми отговори; Името ми е ; Аз съм!
- Тогава излезнахме от водата и изведнеж се намерих в бели дрехи. Тогава заведе ме до едно дърво, което бе маслинено и като го стисна плода от него потече масло, което сложи на главата ми!
- Тогава ми каза; - Иди, сега и говори за мен и запиши всичко, което аз ще ти кажа!
- И ето пред нас се намираше прекрсна градина и ми каза; Вземи от плодовете и занеси на братята ми и ги нахрани! И аз взех в пазухата си, толкова много плодове, че не се намреи повече място в пазухата ми. И аз тръгнах, да раздавам от всички плодове, които набрах.
- И ето намерих се пред голямо множество. Не знам как стана, стария белобрад старец повече не видях,но гласа чувах; - Раздаваи плодовете, те имат нужда от храна. Народа ми е гладен, нахрани го!
И аз започнах да раздавам, толкова много хора имаше и се чудех дали  ще стигнат плодобете за всички тях, но колкото и да изкарвах, толкова повече имаше в пазухата ми. Така нахраних всичките и не остана нито един човек, без плод.
- Тогава насъбраните ме попитаха ; От къде взех тези хубави плодове, които бяха различни на вид, тъй като бяха много вкусни.
- Аз им отговорих; Един старбелобрад старец ми даде, като набрах от неговата градина всичко това.
- Те ме попитаха; Кой ти даде и как му е името; Аз им отговорих; Каза ми, че се казва ; Аз съм!
- Тогава , народа, като чу името му; - Падна на лицето си в молитва и викаха със силен глас: - Господи ти отново ни нахрани и не ни остави гладни! Молитвите бяха, толкова силно, че ехото им се чуваше надалеч.
И аз се събудих.
Днес; 07.06.2020 година / 03:00 часа
село Граняно , община Кастелламмаре, Райнон Наполи, Област Кампания

Няма коментари:

Публикуване на коментар